vi tar ett sista steg, men tittar inte ner


 
Den här helgen har varit en riktigt tänkarhelg för mig. Jag har liksom bara tagit det lugnt och tänkt igenom en hel massa saker på som jag vill förändra, men som jag inte riktigt vet hur jag ska gå tillväga för att genomföra förändringen, eller hur jag ska våga. Michaela & Dasha har i alla fall hjälpt mig en hel del genom deras podcast. Lyssna på den!! Så himla bra.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: