25 augusti



Förlåt hörrni för min frånvaro idag, men alltså, oj vilken bra dag jag har haft! Åkte in till stan med Klara för att kolla in en bloppis men allt var slut så vi drog vidare, mötte upp Tora, Ida & Johanna och åt en svingod lunch på Ichaicha i Mood, köpte en juice på juiceverket och lite frozen yoghurt på Majito & co. Nu är jag så gott som pank. Har typ 20 kr kvar på mitt konto... Men inga sura miner för det! Snart ny månad! Hallelujah. Efter stan åkte vi hem till Johanna där det bjöds på fika, och sen kom jag hem till nyplockade bär och kantareller. Bra dag, haha! Fast sen är jag inne i en bra period också. Känns som att jag svävar på moln typ hela tiden. Sånt är härligt!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: