början på nåt stort


T-shirt - COS // Sjal - Indiska // Jeans - Lee // Skärp - vintage // Klocka - Marc Jacobs // Ray-Ban Clubmasters
 
Detta hade jag på mig idag, på min första dag på Blackebergs gymnasium! Och alltså... Det var inte det minsta lilla farligt. Nu hade ju jag turen (eller oturen, det beror på hur man ser det) att hamna i en klass med väldigt många av mina vänner, men helt ärligt så tror jag inte att det skulle varit så farligt annars heller. Det känns bara helthelthelt rätt och jag är så taggad på allt som komma skall nu. Hösten 2013 kommer nog bli riktigt jäkla bra!
Emma

kommer själv ihåg hur nervös jag var förra året! :)

Svar: Haha ja, helt sjukt hur nervös man var!!
Viola

2013-08-20 @ 17:05:31
URL: http://emmandens.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: