dagen med stort D



Idag är det min första dag i gymnasiet och jag håller på att skita på mig av skräck. Alltså, HUR ska detta gå?! Trodde aldrig att jag skulle vara så här nervös, men jag har liksom ingen aning om någonting. Jag är vilsen. Ensam. Vilka  kommer personerna i min klass vara? Kommer jag känna någon? Om inte, kommer jag ha något gemensamt med någon av dessa nya människor? KOMMER JAG TRIVAS? Har jag ens valt rätt linje? H.e.r.r.e.g.u.d. Första dagen på ett nytt kapitel i mitt liv, första dagen på vad som sägs vara de bästa åren i ens liv, den första dagen i vad som kommer vara min vardag de kommande tre åren. Okej, nu kör vi!
Emma Flygare

Tror det kmr gå bra! :) vilken skola börjar du i?

Svar: Haha ja det gjorde det som tur va! :D Blackan!
Viola

2013-08-19 @ 19:03:29
URL: http://emmaflygare.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: