det är mycket som man inte vet att man inte vet förns det är för sent



Middag för fem hemma hos mig står på schemat ikväll och jag ska laga något som jag inte har någon aning om någon annan kommer tycka om än mig, men jag älskar det i alla fall. Innan jag sätter igång att laga denna spännande rätt ska jag cykla en sväng till Johanna och hälsa på hennes lilla valp Bea som hon fick hem igår, duscha och läsa lite mer i min nya favorittidning ELLE interiör. Ha en fortsatt fin lördag!
Emma

Jätte fin bild! :D

Svar: Tack snälla! :D
Viola

2013-08-11 @ 19:33:18
URL: http://momentsofjoy.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: