faithless you and selfish me



Åh det är bara en dag till fredag idag! SÅ taggad på helg och allt vad det innebär. Speciellt pepp är jag på insparken på lördag. Tror den kommer bli sjukt rolig (även fast många är negativt inställda)! Jaja, det är inte helg än! Idag ska jag träna fotboll för första gången på 2 veckor ungefär, och försöka kolla i kapp alla PLL-avsnitt jag har missat. Ha en fortsatt bra torsdag goingar!
 
Och juste! Jag är en av finalisterna i Amandas tävling! Skulle betyda hur mycket som helst om ni kunde rösta på mig här! Puss på förhand!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: