min stad


Lilla Bea ♥

Idag har jag strosat runt i mitt älskade Stockholm och hittat nya favoritplatser. Mötte upp Johanna & hennes vän Emma på ett fik vid medborgarplatsen, åt en lunch, gick runt i Sofo och drömde om fina lägenheter, och sedan drog jag och Johanna till City och provade halva COS-butiken bland annat. Och mitt på allt detta var ett fint väder som ändrades till ösregn och åska när jag kom innanför dörren. Så. himla. bra. dag. Stockholm är så underbart fint så här års!
Matilda

åh herre va gullig!

Svar: Visst är hon? :D Helt sinnes!
Viola

2013-08-11 @ 23:02:50
URL: http://1donedirectionnovell.devote.se/
Marlene S.R

så söt!:)

2013-08-13 @ 12:07:12
URL: http://maarlenez.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: