om hundra år när allting är tillbaks på noll



Ännu en dag i skolan. Jag har dock gått och blivit sjuk så jag har varit som en zombie hela dagen idag. Knarkat halstabletter och halvsovit, men det känns lite som att det hör till när skolan börjar. Drog en sväng till Gateau med Klara efter jag hade slutat och köpte med mig en kaffe och en biskvi i hopp om att bli lite piggare. Funkade hyfsat i alla fall. Ska spendera resterande timmar av den här dagen med att försöka kurera mig så gott det går. 100% slapp börjar nu!
 
Veronica Maggio - Sergels torg

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: