O.P.I


Mitt senaste nagellacksinköp, mintgrönt från O.P.I.
 
Måndag och mitt huvud har varit på gränsen till att sprängas hela dagen. Känner att jag behöver en kväll framför tvn med glass och muffins men tyvärr tog jag på mig att renskriva ett naturkunskapsarbete, plus att jag har franskaglosor och en samhällsläxa. Pang boom, allt på en gång bara. Fast egentligen är det ju inte så mycket, jag tror inte att jag har kommit in i det här med skola än...

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: