push play stop rewind


 
Det första jag gjorde när jag kom hem från jobbet idag (sista dagen imorgon!!) var att lägga mig ute i solen en stund. Försöker ta vara på de sista varma dagarna på den här sommaren, och det utan att vara dyster faktiskt. Lite tungt känns det ju såklart att vi har ett halvår av kyla framför oss, men jag kan inte låta bli att längta till att sätta på mig en stickad tröja och boots och till en vardag med rutiner, för att inte tala om att gå runt Djurgården en fin höstdag. Åh, hösten är ju för himla fin den med!
 
Och juste, filmen igår. SÅ bra! Se den se den se den!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: