this is the beginning of anything you want



Och så bjuder jag äntligen på de första bilderna från Grekland. Dessa är alla från kvällen då vi anlände. Allt vi hann med då var ungefär att ligga vid poolen en liten stund och fixa i ordning oss och våra naglar för att sedan gå den fina (men långa) vägen ner till stan för att äta. Blev redan första kvällen kär i den otroligt fina byn bland de klippiga bergen och klarblåa vattnet. Åh vad fint det var! Det rusar till i mitt hjärta en aning varje gång jag tänker på det...
Amanda

Åh känner igen platserna på bilderna! Nu längtar jag tillbaka tills när jag var där. Tror ingen fattar hur fint och mysigt det är om man inte varit där!! :)

Svar: Nej det tror verkligen inte jag heller. Så sjukt jäkla underbart var det!
Viola

2013-08-06 @ 17:53:28
Wilma Granström

Häftiga naglar!

2013-08-06 @ 22:08:16
URL: http://wilmacelina.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: