aussie miracle shine


 
Okej jag måste verkligen tipsa om de här hårprodukterna från Aussie. Jag hade velat testa de hur länge som helst och fick de tillslut i present av mina vänner på min födelsedag, och alltså, det va ingen besvikelse. Jag använde shampoo, balsam, inpackning och värmeskydd och mitt hår kändes så himla friskt och glansigt! Oc det höll sig verkligen fint hela hela dagen! +++++

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: