fettisdagen


 
Den efterlängtade semledagen är äntligen här! Vi beställde 3 vanliga semlor och en wienersemla från konditoriet som jag gick och hämtade efter skolan.Så himla gott! Det blir faktiskt min första semla för i år också, så jag ska njuta lite extra mycket, hihi.
 
Mathilda ♥

Åh så gott! :I)

Svar: Ja! Verkligen hur gott som helst! Speciellt när man äter det så pass sällan :)
Viola

2013-02-12 @ 18:22:11
URL: http://grahnforever.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: