26 januari


 
Åh jag hade en så himla bra födelsedag igår! Hade mina fina vänner över på middag på kvällen, fick en massa fint, dansade tills det blev för varmt och pratade en massa ♥ Idag har jag haft en lugn dag och tagit en rejäl sovmorgon. Ska snart dra iväg på träning iallafall., och lite senare kommer min farbror och hans fru över för att fira min födelsedag :) Ha en bra dag hörrni! Och tack för alla gratulationer!!
Andrea

Grattis i efterskott!

Svar: Tack tack! <3
Viola

2013-01-27 @ 14:00:01
URL: http://siriellen.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: