i don't wanna wait until the dream is over


 
Kom precis hem från ett riktigt jobbigt cx-pass (mage, rumpa, rygg). Hade velat gå på combaten innan men fick tyvärr inte plats på den. Fast jag kanske ska vara glad för det såhär i efterhand när jag såg hur dränkta av svätt alla var som kom ut därifrån, hahah. Men jag vill också svettas ordentligt! Har inte gått på combat på flera veckor nu heller, så jag är rejält taggad på att gå nästa vecka nu! Har hunnit med att dricka en för himla god smoothie och tagit en dusch sen jag kom hem iallafall och nu ligger jag i sängen och är redo för att dejta kudden. God natt på er! ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: