i know i cought your eye because you darling, you cought mine


 
Vaknade upp till ett soligt och vackert Stockholm imorse. Det var visserligen iskallt men jag trotsade kylan och gav mig ut på en liten fotorunda. Åkte sedan till stan med mamma för att leta skidkläder (på torsdag åker vi till Romme!!!) och jeans. Vi åt även lunch på ett superbra och mysigt cykelcafé på hörnet Norrlandgatan Lästmakargatan. Bianchi café & cykles hette det om någon känner för att dra förbi där :) Rekommenderar det verkligen! Fick iallafall med mig ett par svinsnygga jeans hem, kan nog visa dem imorgon! Ha en bra lördagskväll allihopa! ♥
Anna

Ska också till Romme på torsdag! :)

Svar: Åh vad kul! Då kanske vi ses där :)
Viola

2013-01-20 @ 01:01:02
URL: http://gustavssonanna.devote.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: