these feelings are so hard to hide


 
Nu är allt plugg gjort och inlämnat för den här veckan, och det känns så overkligt skönt på nåt sätt. Känns som att jag inte har haft ledigt på år och dar, när det egentligen bara var typ 2 veckor (?) sedan vi var lediga.. Sjukt egentligen hur snabbt man blir trött på skolan... Ska iallafall njuta ordentligt av min lediga eftermiddag nu. Göra i ordning ett gott mellanmål som jag aldrig ätit förut, kolla gossip girl och börja packa till Romme imorgon. Åh! Det kommer bli så himla roligt!
Alice Gustafsson

fint!

2013-01-23 @ 18:10:13
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/
Linda [fotoblogg]

Ser riktigt gott ut!

2013-01-25 @ 16:25:23
URL: http://lindassphoto.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: