trerättersmiddag


 
Idag var det jag och Linnea som stod för middagen och vi lagade en supergod trerättersmiddag! Melon och prociotto till förrätt, Pasta med oxfilésås till varmrätt och gino till efterrätt. Det blev verkligen så himla gott! Middagen var en födelsedags present från oss till pappa, eftersom han ville se bevis på våra fina betyg i hemkunskap, hahaha. Måste säga att det gick över förväntan faktiskt ;) Förövrigt tycker jag att det är en väldigt bra present att ge bort till sina föräldrar om de ändå inte vill ha något materiellt!
Malin

Åh vad gott!! :)

2013-01-13 @ 16:04:28
URL: http://summershadow.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: