oh I was made to live without you, but i'm never going to understand



Hej på er! Alltså helt ärligt, förlåt. Förlåt för min usla uppdatering, men det finns faktiskt inget jag vill mindre nu än att sitta inne vid datorn. Om jag inte har något planerat ligger jag i hammocken och läser eller lyssnar på musik/podcasts. Om det inte är skitväder förstås, då kan jag sitta inne, men det har liksom inte varit skitväder den senaste tiden, så ni år helt enkelt ha lite tålamod med mig. Dessutom är det så extremt tråkigt att redigera bilder i JPEG. Ja ni märker ju, jag är helt enkelt inte så positiv till något som har med datorn att göra just nu. Men jag ska blogga lite i alla fall, det lovar jag!
 

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: