Sardinien dag I


 
Vi började med en lugn förmiddag vid poolen hemma i huset vi hyrde, för att sedan, när solen inte stekte på riktigt så starkt som innan, åka ner till havet. Vi gick en bra bit för att tillslut komma fram till en alldeles underbar strand med klarblått vatten.
 

Där åt jag lite färsk, kall kokos, eller coco bello som försäljaen ropade på stranden.
 

På kvällen åkte vi (vi var tvungna att ta bilen överallt p.g.a. de slingriga och branta vägarna, man hade liksom aldrig orkat hem) ner till Restaurang Maya där vi åt svingod pasta. Jag tog en pasta med musslor och saffran.
 

Efter maten gick vi ner och köpte glass, och då såg vi även det första av de väldigt många vildsvin vi skulle få träffa på under veckan. Stort var det, och väldigt snällt vilket jag inte trodde vildsvin var?
Malin

Åh vilka fina o härliga bilde! :))

Svar: Tack snälla! :D
Viola

2013-07-04 @ 21:16:05
URL: http://summershadow.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: