Sardinien dag II


Andra dagen i Sardinien var den absolut sämsta. Vi fick ett samtal hemifrån med dåliga besked och hoppades hela dagen att det kanske skulle lösa sig ändå, men på kvällen fick vi ett nytt samtal med ett ännu sämre besked och efter det var inget sig likt. Det blev liksom inte samma stämning som vi brukar ha tillsammans, och jag kände mig inte alls som mig själv...
 
Vi spenderade i alla fall dagen i Castelsardo där vi gick runt och tittade i gamla stan, åt Bruschettapizzalunch och fotade en massa.
 

På kvällen åt vi mat hemma i huset. En supergod pasta bolognese alá Björne. Mums.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: