Sardinien dag IIII



På torsdagen åkte vi iväg till staden Tempio Paussania. Vi började med världens finaste cappuccinos på ett litet café.
 

Efter att ha gått i staden en stund kom vi till en fin allé. Maya var lika fin i håret som alltid.
 
 
Vi köpte lite pizza...

... Och satte oss under korkekarna och åt dem. På detta ställe såg vi även på så kallade nuragher, vilket var typ gamla herdebostäder i sten.
 

Sen åkte vi hem och bytte om, och jag passade på att fota de fina blommorna i trädgården. Vi hade även olivträd och vindruvsplantor vilket var väldigt fint.
 

Vi avslutade dagen med en sjurätters på ett agriturismo - alltså ett ställe där de odlar och lagar all mat själva från grunden. Det var så SJUKT gott!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: