turn around and don't look back


 
 
I fredags kväll åkte jag och pappa med båten in till stan för att hämta mamma och några vänner som hade varit och sett Mando Diao på Skansen. Vi kom iväg i god tid, så vi bestämde oss för att ta en liten omväg förbi Hammarby slussen och Hammarbysjöstad, för att sedan dra oss mot Djurgården. När vi kom fram hade vi lite extra tid så jag sprang förbi grönan och köpte glass och korv och sedan satt vi i båten och mumsade på det i den fina kvällsolen medan vi väntade. SÅ bra kväll!
Malin

Åh vad härligt!
Underbara bilder :))

Svar: Tack snälla du! :D
Viola

2013-07-08 @ 20:03:14
URL: http://summershadow.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: