12 themes - kontrast


 
Jag har tillsammans med Amanda & Hanna startat ett fotoprojekt som heter 12 Themes. Vi kommer varannan söndag publicera ett foto där vi varje gång tolkar ett tema.
 
Här har ni då min tolkning av temat kontrast. Den vackra och färgglada solnedgången möter den grå och hårda stadsmiljön. Gillar förövrigt den typen av kontraster, där något typiskt fint gör något ganska tråkigt lite finare :)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: