en som bygger upp dig en som gör dig svag, det finns plåster som man måste riva av


 
Åh hej och hå vilken dag! Har haft mina sista lektioner i nian och fikat på i princip alla av dem, och på det ska jag även på studentmottagning ikväll där jag förmodligen kommer bli göd med en massa gott. Men jag klagar inte! Älskar ju tårtor och god mat, haha. Nej, nu är jag lite stressad... Puss på er!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: