ikväll så är vi hjältar, staden är vår, vi gör saker som man inte får


 
Igår efter skolavslutningen gick alla tjejer i klassen hem till Ylva för en stor fet lunch tillsammans. Vi gjorde pizza, skrattade, dansade, kramades, åt, åt, åt och hade det lite för bra. Var där i flera timmer och njöt av de sista minuterna tillsammans. På kvällen mötte vi upp stora delar av klassen plus andra klasser från skolan för picknick på en strand. Händelserik och för himla rolig kväll som slutade med donken och världens roligaste bussresa hem till tältet i Johannas trädgård där vi lyckades få några få timmars sömn i alla fall. Åh, så värd kväll! Jag har dock jättesvårt att förstå att det faktiskt är sommarlov nu och att jag kommer börja i en ny skola i augusti, där jag inte kommer träffa alla dessa fina människor varje dag. Sjukt och jävligt jobbigt men samtidigt väldigt, väldigt spännande!
Emma Flygare

Vilken skola börjar du i? :)

Svar: Blackeberg blir det :D
Viola

2013-06-14 @ 16:35:15
URL: http://emmaflygare.blogg.se
Malin

Vilka otroligt fina bilder!! :)

Svar: Tusen tack!
Viola

2013-06-15 @ 01:39:45
URL: http://summershadow.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: