mot skärgården



Idag åker jag till Amandas landställe i skärgården med mina kära vänner. Vi kommer tillbaks på söndag och då lär jag ha en hel del bilder att visa! Ha det bäst hörrni, puss & kram!
 
Emma

Jag hade tänkt fixa ett inlägg med tips på några bra bloggar jag läser. Så nu tänkte jag fråga av dig, om jag skulle få långa några av dina bilder (skriver ju självklart att det är du som tagit dem, och såklart en länk också), eftersom jag tänkte bland annat tipsa om just din blogg? :)

Svar: Ja självklart får du det! Vad kul! :D Säg gärna till när du har skrivit inlägget så jag kan gå in och kika :) kram
Viola

2013-06-14 @ 12:09:59
URL: http://momentsofjoy.blogg.se
Emma

Tack så mycket, vad bra! :D Det ska jag göra, inlägget kommer antagligen bli tidsinställt till början av nästa vecka. :)

2013-06-14 @ 12:30:33
URL: http://momentsofjoy.blogg.se
Emma

Haha, det kommer ännu en till kommentar från mig här nu. ;) Tänkte bara säga att inlägget kommer upp inkommande Onsdag klockan 12. :)

Svar: Okej super! Då kikar jag in då :)
Viola

2013-06-15 @ 09:41:07
URL: http://momentsofjoy.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: