nationaldagen


 
Hej på er! Kände att jag behövde kika in och kolla läget med er efter mitt lilla uppehåll igår. Igår hade vi bal/vårfest i skolan för alla oss nior, och hela dagen spenderades med att fixa sig inför den. Började dock dagen med att ta en ordentlig sovmorgon innan jag åkte iväg till frisören och fick håret fixat och blev sminkad av en vän. Berättar mer senare, och då kan ni få några hyfsade bilder på hur jag såg ut också. Nu kommer snart mina fina vänner hit igen för att sola lite innan vi drar vidare till ängen för lite nationaldagsfirande. Kraaaaaaaam
Carolina

Gud vilken fin bild!

Svar: Tack du! :D
Viola

2013-06-06 @ 16:09:16
URL: http://carolinalingh.blogg.se
Amanda Cleréus

sjukt underbar bild!

Svar: Tusen tack!!
Viola

2013-06-06 @ 22:54:16
URL: http://amandaclereus.blo.gg/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: