saturday


 
Jag har gått och blivit sjuk, vilket enligt mig är ungefär det värsta som finns på sommaren. Näsan rinner och huvet dunkar. Inte så himla roligt när allt man vill är att vara ute och sola och bada. Åh. Får försöka krya på mig så gott det går inför nästa vecka, för då står mycket roligt på schemat.
Kajsa :)

Jag är också sjuk.. Det är typ nåt virus som går runt i hela Sverige verkar det som :( Krya på dig :)

Svar: Jaha, ajdå. Det hade jag faktiskt inte hört talas om alls! Tack detsamma du!
Viola

2013-06-08 @ 20:12:11
URL: http://kajsaviolas.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: