She dreamed of paradise


Lite bilder från juni månad
 
Hej på er! Jag, Amanda, hade egentligen tänkt att gästblogga här på violas blogg igår, men då funkade det tyvärr inte att ladda upp bilder, så jag tänkte blogga lite nu istället! Viola kom hem sent igårkväll och jag antar att hon nog var väldigt trött och tar en lång sovmorgon idag.
Det ska bli så kul att få träffa Viola igen, att få höra om resan och sedan få se alla fina bilder, och suktas av all god pasta, pizza och italiensk glasss. Mmm...
 
 
Malin

Väldigt fina bilder!! :)

2013-06-30 @ 12:01:03
URL: http://summershadow.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: