Tips till er läsare


Eftersom Viola är borta hoppar jag, Tora in och gästbloggar. Här är några tips till er läsare som jag tycker ni borde se/läsa/lyssna på haha!
 
Första tipset är en blogg, min absoluta favoritblogg. Emma är en helt amazing tjej som skriver FANTASTISKA texter. Hon delar med sig av sin vardag, åsikter, bilder och texter hon själv skrivit. Ni hittar hennes blogg på ewatson.devote.se eller så trycker ni här.
 
Mitt andra tips är denna kortfilmen eller vad man ska kalla det. Har inget mer att säga än att man brukar säga att en bild beskriver mer än tusen ord, då måste denna filmen beskriva MINST miljarder ord.
 
Mitt tredje tips är ett tips som jag vet att många redan nog har stött på förut men jag kan verkligen inte hoppa över det. Jag hoppas att alla har lyssnat på Michaela och Dasha's podcasts. DOM ÄR SÅ BRA, om du inte lyssnat ännu → LYSSNALYSSNALYSSNA
 
Och mitt sista och fjärde tips är James Vincent McMorrow som är en singer/songwriter som gör riktigt najsiga låtar. De absolut bästa är higher love, we don't eat, hear the noise that moves so soft and low och breaking hearts. Riktigt skön röst! Här under är ett smakprov

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: