4 mars


 
Dagens mellanmål ↑ Egengjord apelsin/melon/banan/citron-smoothie, passionsfrukt och en macka med philadelphiaost och machésallad. Och förlåt hörrni för att min blogg har blivit till en matblogg, men det finns verkligen inget annat vettigt att fota så här års... Vad vill ni se mer av? Ska jag göra nåt redigeringstips (och faktiskt göra det den här gången...)?
Sofia

Mmm, ser himla gott ut, och kolossalt fin bild! Du är verkligen duktig på att fota mat, önskar att jag själv vore det, men år det aldrig till något bra haha

Svar: Men åh tack snälla du!!! Blir så himla glad! :D Och du lär dig, lovar! det gäller bara att öva, jag va inget vidare för några månader kan jag säga haha!
Viola

2013-03-04 @ 19:25:58
URL: http://sofiaevers.com
Sara

Jättefina bilder, det ser verkligen jättegott ut! Jag skulle tycka det vore jättekul att se mer redigeringstips!

Svar: Tack!! Det ska jag försöka fixa :D
Viola

2013-03-04 @ 22:21:33
URL: http://fotosbymee.blogg.se/
Ida

Gör videobloggar!!!!!

Svar: Tveksamt
Viola

2013-03-05 @ 14:00:18
Anonym

Håller med! Videobloggar skulle vara himla kul!

2013-03-05 @ 15:36:22

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: