årets första vårtecken


 
Idag har jag promenerat på älskade Djurgården med mamma i det fina vårvädret. Vi var först och kollade in ett nyöppnat gymnasium där ute som jag är lite intresserad av, och sen gick vi längs vattnet till Liljevalchs och kollade in vårsalongen. På vägen dit hittade vi även årets första vårtecken som jag självklart förevigade på bild ↑. Nu kommer Ida & Elin hit alldeles strax och då ska vi börja fixa lite till min syster och Elins 18-årsfest. Ha en bra lördag!
Evelyn

Gratta henne 😀

2013-03-23 @ 20:31:19

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: