i don't know where i went wrong


 
Idag har jag spelat skol DM-semi. Lite oklart om vi gick vidare eller inte men vi vann en och förlorade en i alla fall! Ganska starkt när man möter fotbollsskolor måste jag säga, och med tanke på att vi bara har fyra fotbollspelare i laget. Ätit lite och tagit en dusch har jag hunnit med sen jag kom hem, och fram tills nästa mellanmål ska jag försöka plugga lite = läsa 30 sidor i samhällsboken. KUL! Tack för svaren igår i alla fall! Jag ska göra något redigeringstips så fort jag har tid, vilket jag inte har just nu tyvärr... Men ni kan ju önska några bilder så länge kanske? :)
Mira von der Burg

Super fin blogg! Kika gärna in på min blogg där jag skriver om mitt liv som modell med plåtningar, mode, min vardag och massor av fina bilder!
Kram

2013-03-05 @ 17:30:29
URL: http://miravonderburg.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: