jag kommer aldrig dö nöjd


 
Denna torsdag har gått åt till en hel del musikplugg lite fotbollsträning och en massa lyssnande på Håkans nya (↓). Ganska bra för att vara en torsdag ändå. Ser ändå fram emot helgen så himla mycket, så det passar mer än bra med fredag imorgon. Undviker dock tanken på att det är ca 10 minusgrader ute så gott jag kan med att krypa in under täcket nu och kolla på något avsnitt gossip girl innan jag ska sova. God natt finaste ni ♥
 
Håkan Hellström - Det kommer aldrig va över för mig

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: