sunday funday


 
Tjena kompisar! Jag drog till Klara efter min sena frukost och var med henne där ett tag. Sedan bestämde vi oss för att åka in till stan och fika men ingen av oss hade bussremsa/busskort/hade fixat nya smsbiljetten så vi gick nästan enda hem till mig för att hitta ett ställe där de sålde, hehehe. Vi åt tillslut en god fika på Vurma i alla fall, och sen åkte vi hem till Klara igen och kollade på första avsnittet av Pretty Little Liars och nu är jag fast. Måste kolla vidare när jag sett klart Gossip Girl!!
Amanda

Jag har ju sagt att du ska kolla på det hur länge som helst och du har bara dissa det totallt då, fuck ya XD

2013-03-04 @ 17:00:11
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: