9 maj


 
Åkte in till stan runt 11 idag med familjen och våra vänner som var på besök här på besök från Göteborg. Började i kungsträdgården och kollade på de fina körsbärsblommorna, dock var det helt sjukt mycket folk så det gick knappt att komma fram, men några bilder blev det i alla fall! Sen gick vi till gamla stan, fikade på Under Kastanjen och gick till Söder (där det var ännu mer fina blommor) och Mose Backe där jag kände nostalgi på hög nivå. Det var ju där jag såg One Direction för ett år sedan. Efter det åkte vi hem och åt världens godaste middag bestående av ceasarsallad bl.a. Imorgon får ni se lite bilder och kanske någon video från konserten! BÄST var den!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: