if you pass by, i'll see you in the sky


 
Smälte bort i hammocken efter att ha legat i den och lyssnat på musik i en timme. 6 på kvällen och solen stekte på som bara den. Älskar det. Tror dock att jag kan ha bränt mig lite till och med, men det hör ju trots allt till lite. I alla fall när man har mitt pigment, haha! Egentligen borde jag väl ha tillbringat den här eftermiddag inomhus, vid skrivbordet, med ett geografiarbete, men jag skjuter upp det till någon gång när solen inte gassar som den har gjort idag. Dagar som denna får man bara inte sitta inne!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: