it hides in your eyes, in a picture, in another place's sky


 
Precis nytagna bilder ↑ Ni förstår inte hur mycket jag älskar vädret just nu. Och att allt är grönt och fint. Det gör mina dagar! Idag har jag inte gjort mycket mer än att handla med mamma, tvättat fönster, lagat mat och lyssnat på musik, vilket är precis det jag gör nu. Har gjort en sommar 2013 lista som ni kan kolla in om ni vill. Den kommer fyllas på med låtar under hela sommaren.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: