klappar och slag


 
Åh ni fattar inte hur bra det känns att ha den här i handen, signerad med en liten personlig text och allt. SÅ bra! Har gått som på moln idag och jag har en känsla av att jag kommer göra det några dagar till. Berättar mer och visar bilder imorgon, för nu ska jag försöka få lite plugg gjort innan jag drar i väg till grönan för att se på Adrian Lux. Livet leker minst sagt!
M v p h o t o s

Oh, vet känslan! Obeskrivlig :'3

Svar: BÄSTA känslan!
Viola

2013-05-30 @ 20:04:00
URL: http://mvphotos.blogg.se
Olivia

onemen avis till 1000

Svar: din tur kommer!
Viola

2013-05-31 @ 16:20:21
URL: http://sammels.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: