om ensammast är starkast var jag starkare förut


 
Plugg, pause, plugg, pause, plugg, mat, plugg. Så har väl min dag sett ut idag ungefär. I stora drag i alla fall. Kände att jag behövde få så mycket plugg som möjligt gjort idag, för imorgon ska jag nämligen göra något riktigt jäkla sjukt underbart roligt efter skolan. Jag ska på Linnrosens spelning och signering. Dör. Trippel Oskarlinnroslycka imorgon med både spelning, signering och ny skiva. Dagen kan ju inte bli annat än bäst!
M v p h o t o s

Så himla fin bild! :D

Svar: Tack snälla! :)
Viola

2013-05-29 @ 22:57:02
URL: http://mvphotos.blogg.se
❤ w i l m a ❤

Superfin bild! :)
kram ❤

Svar: Tack tack!
Viola

2013-06-01 @ 00:03:44
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: