when it came to love, we were not good enough


 
Och så var det fredag igen! Härligt att tiden går så fort tycker jag. Sommaren kommer bara närmre och närmre. Idag åkte jag in en sväng till ett öppet hus på en skola i stan som verkade asbra. Tror dock inte den blir mitt första val, men lätt mitt andra! Sen drog vi vidare och letade present till Ida, fikade x2 och stressade ihjäl oss för att hinna till Ellens musikal. På väg dit märkte jag dock att jag hade tappat bort påsen med present, vilket resulterade i panik (...) men det löste sig som tur var tack vare att det finns snälla människor i världen! Musikalen var sjukt bra och både Ellen, Malin och alla andra var sjukt duktiga! Värd fredag! Nu är jag dock riktigt jäkla sur, så ska med hjälp av New Girl försöka bota det lite nu. Puss

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: