Gästblogg


Hej alla violas läsare! 
Jag tyckte de var lite dålig uppdatering här så tänkte att jag får helt enkelt ta tag i det här! 
Olivia heter jag och har gästbloggat här en gång innan! 
Har egentligen ingen aning vad jag ska blogga om men de kan bli kul

Med tanke på alla nior som nu ska stå inför det jobbiga gymnasievalet så kan jag bara säga att ta det lugnt, det mesta löser sig och du kommer troligen passa in bra i din nya skola, det är inget att oroa sig för! Välj vad du känner och något som passar just dig så löser sig de mesta
Något som jag dock tycker är negativt med gymnasiet är att jag inte kan träffa alla  gamla vänner lika mycket längre, viola går ju bla en helt annan skola än mig. Från att ha setts varje dag i skolan, ser vi nu varandra ungefär 1 gång i veckan, det är något som gjort mig lite ledsen.. Men vet på samma gång att vi aldrig kommer bryta kontakten efter som jag inte skulle klara mig utan dom

Klockan är sent, jag har sovit 5 h inatt, så jag har ingen aning hur detta inlägg blev, men får väl se det imorgon helt enkelt 
Godnatt! 

jag har ingen aning hur stora bilden ska vara, men detta blir väl bra! 

Foto Göran Forsberg

Såg nu att bilden blev lite liten, men de får viola fixa, för jag har ingen aning...
Magda

Hejsan! <3
Jag har en fototävling på min blogg. Och jag vill hemskt gärna att du är med! :) Man kan vinna riktigt fint pris. Temat är "vinter/jul".
http://bymagda.blogg.se/2013/december/fototavling-i-samarbete-med-jenelle-design-uf.html#comment
Jag hoppas du vill vara med. Kram kram :)

2013-12-08 @ 19:45:15
URL: http://bymagda.blogg.se
MATILDA

Fin bild! =)

2013-12-18 @ 10:30:50
URL: http://matildays.forme.se
Sophia

Viola kan inte du snälla börja blogga igen? Din blogg är ju såå grym!! Hoppas verkligen du börjar snart igen<3 Kraam!

2014-01-17 @ 18:17:45

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: