bakom din ridå läcker rädslan ut inifrån



Äppelpajen står i ugnen och jag känner mig redo för ett lugnt slut på denna väldigt lugna dag. Äppelpaj framför Solsidan och Bron känns helt okej tycker jag! Morgondagen kommer troligtvis bli lite mer händelserik och även bildrik. Japp, ni får se imorgon helt enkelt! Kram kram kram! (och den här låten är så jävla fet, ryser varje gång jag hör den)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: