ingeting är som det var, ingenting är som det ska



Några fler på Ellen! Gillar dem faktiskt. De är lite dystrare än vad jag vanligtvis fotar (föredrar att fota i soligt väder) men det kan bli bra det med. SÅ kul att fota porträtt igen i alla fall! Idag åker jag hur som helst till mormor och morfar och stannar där tills på söndag. Vi hörs igen på måndag, ha en bra långhelg och Halloween!
emma

superfina bilder! :)
hoppas du haft en bra dag!

Svar: Tack snälla!
Viola

2013-10-31 @ 17:21:20
URL: http://supernova.blo.gg
emma

superfina bilder! :)
hoppas du haft en bra dag!

2013-10-31 @ 17:21:20
URL: http://supernova.blo.gg

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: