all united


 
Fy satan vad jag är trött när jag kommer hem från skolan. Varje jäkla dag. Och inte har jag tid att vila när jag kommer hem heller, nej då måste jag sätta igång med alla hundra läxor vi har... Jaja, dagen började i alla fall bra med att jag åkte en halvtimme tidigare till skolan med musik dunkandes i öronen, för att sedan äta frukost i skolan med några gosisar i klassen. 10 kr för en frukostbuffé var väldigt värt, så det kommer lätt göras om! Nu måste jag sätta igång med läxorna! Ska stoppa i mig några kolakakor också för att göra pluggandet lite, lite roligare.
m v p h o t o s

Usch, känner igen mig... Dock har vi inga läxor, men vi måste ju ändå jobba hela tiden, vi har eget ansvar, så jäkla påfrestande i åttan :{

Svar: Nej det är verkligen hemskt!
Viola

2013-09-03 @ 18:04:21
URL: http://mvphotos.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: