är det vi som ska ersätta den flagnande färgen



Ber om ursäkt för min uppdatering. Skolan och livet (har faktiskt lite liv fortfarande) har kommit emellan. Så fort jag har lagt datorn i knät har jag liksom känt att jag egentligen borde göra annat. För det är så. Egentligen borde jag sitta och skriva på en självbiografi just nu, eller plugga matte, franska eller naturkunskap, men jag orkar liksom inte. För samtidigt som jag känner att jag borde göra allt sådant där nödvändigt, så vill jag göra annat. Jag vill vara ute och promenera i det fina höstvädret, kanske på djurgården, kanske på en ny plats. Jag vill baka, jag vill söka jobb, jag vill redigera bilder och jag vill fika. Och oj vad mycket pengar jag har lagt på fika de senaste veckorna. Det är väl det enda av det jag vill göra som jag faktiskt gör, så jag tänker fortsätta fika. Tror fika är bra för min själ.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: