hädanefter ska jag va bra, ska jag va bra för dig


 
Åkte till skolan vid 8 i morse för utvecklingssamtal, och en halvtimme senare var jag hemma igen. Var lite sur först för att jag behövde gå upp sju en dag då jag egentligen började halv ett, men jag fick en del gjort under de timmarna så det var faktiskt riktigt skönt. Jag borde verkligen bli bättre på att gå upp i tid på helger så man jag inte sover bort halva dagen, men om vem orkar det egentligen? Haha. Hur som helst så är jag så himla glad för att Veronica Maggio släpper nya låtar på Spotify varje dag, det förgyller mina dagar en aning.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: