obama's in town


     
 
Obama är i Stockholm och därför passar jag på att langa en drös med bilder från USA 2011 till er. Trodde att jag skulle komma för sent till skolan idag p.g.a. alla avspärrningar för Herr President men allt rullade faktiskt på riktigt bra på min sida av stan. Tack för det! Nu ska jag ta det lugnt i ett litet tag innan jag ska gå till gymmet för att dö på combaten. Heja mig!!
m v p h o t o s

Älskar de näst sista bilderna!

Svar: Åh tack! Vad glad jag blir :D
Viola

2013-09-04 @ 22:08:10
URL: http://mvphotos.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: