söndag


 
Oj vad även denna helg bara flög förbi utan att jag har fått något vettigt gjort. Känns som att jag går runt i någon slags bubbla hela tiden och väntar på att saker ska hända. Jaja, igår kväll hade vi i alla fall lite gäster här och vi bjöd på världens godaste lax med glasnudlar, ingefära och sockerärtor. Åh. Sov enda till halv tolv i morse. Efter en god frukost satte jag äntligen igång med att rensa bort all skit i mitt rum och få lite saker på plats efter renoveringen. SÅ skönt att äntligen ha det klart.
joy

Åhh gud vad gott! Måste också säga att jag älskar din blogg^^ Extremt bra inlägg och fina bilder!!

Är du intresserad av länkbyte? Vi kan ju då båda få fler läsare! Kolla gärna in min blogg i alla fall och se om du är intresserad! Kram!

Svar: Men åh tack!! Blir så glad! :D
Ja ett länkbyte låter toppen! Säg till när du länkat mig så länkar jag dig! Kram
Viola

2013-10-01 @ 19:38:33
URL: http://joys.webblogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: